понеділок, 14 лютого 2022 р.

⛳️ 15.02.2022 8-5-класи: Опрацювати і виконати завдання.

 8-5-класи:

- Підготувати реферат на тему: «Руховий режим старшокласників»

- Скласти комплекс вправ (7 – 10 вправ) для розвитку гнучкості   для 11- 15 років

- Повторити правила безпеки та поведінки на урокахфізкультури

- Підготувати рефератна тему: «Харчування та руховий режим підлітків в період карантину»

- Скласти комплекс вправ ранкової гімнастики для дітей 11-14 років

Основні методичні вказівки для правильного дозування фізичного навантаження під час самостійних занять необхідно враховувати наступні чинники:

вихідне положення, з якого виконується вправа, суттєво впливає на якість фізичного навантаження;

темп виконання вправ може бути повільним, середнім, швидким. У циклічних вправах, наприклад, більше навантаження дає швидкий темп, в силових – повільний темп;

амплітуда рухів. Зі збільшенням амплітуди, навантаження на організм зростає;

кількість повторень вправи. Чим більша кількість повторювань, тим більше навантаження, і навпаки;

кількість м’язових груп, що беруть участь у вправі. Чим більше м’язів задіяно у виконанні вправи, чим вони більші по масі, тим значніше фізичне навантаження;

ступінь складності вправи залежить від кількості м’язових груп, які беруть участь у вправі, і від координації їх діяльності. Складні вправи вимагають посиленої уваги, тим самим це призводить до значного емоційного навантаження;

ступінь і характер м’язової напруги. При максимальній напрузі, м’язи недостатньо забезпечуються киснем і поживними речовинами, швидко наростає стомлення. Важко довго продовжувати роботу і при швидкому чергуванні м’язових скорочень і розслаблень, тому що це призводить до швидкого стомлення;

потужність м’язової роботи (кількість роботи за одиницю часу) залежить від часу її виконання, швидкості та сили під час руху. Чим більше потужність, тим вище фізичне навантаження;

тривалість і характер пауз відпочинку між вправами. Тривалий відпочинок сприяє повнішому відновленню організму. За характером паузи відпочинку можуть бути пасивними та активними. Під час активних пауз, коли виконуються легкі вправи розвантажувального характеру, відновний ефект підвищується.

Враховуючи вказані чинники, можна зменшувати або збільшувати сумарне фізичне навантаження в одному занятті і в серії занять впродовж тривалого періоду часу.

Повторити правила безпеки і гігієни під час занять фізичними вправами.

Немає коментарів:

Дописати коментар