Індивідуальний план роботи під
час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
КЗ «Новомиколаївської СЗШ №1 I-IIIст.»
вчителя фізичної культури Чуйко
Наталі Миколаївни
№
з/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Примітки
|
1
|
06.04.2020
|
1. Розміщення в групі класу (соціальна
мережа Viber ) завдань для учнів 2-а-4 класу на період карантину
2. 1.
Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для
учнів 6-7
класу на період карантину
|
2-4 класиТема футбол: «Історія
виникнення футболу»
Вправа длязміцнення мязів
брюшного преса 2-а хл.25р.дів.25р.
4 клас хл.30р. дів.30р.
М№1
6-7класиТема футбол:
«Історія виникнення футболу» Виконувати тричі на тиждень комплекс вправ з
м’ячем . Модуль футбол.
5 підходів по 30 секунд
(хл.дів.)
М№2
|
2
|
07.04.2020
|
1. Розробка
завдань з фізкультури для учнів 11-9 класу.
2. Розробка завдань з
фізкультури для учнів 8-а,8-б класу.
3. Розміщення завдань з
фізкультури на сайт школи та групи класів в соцмережах.
|
11-9 клас: Тема
: « Футбол» Виконувати тричі на тиждень комплекс вправ з м’ячем . Модуль футбол.
8-а-8-б класи Тема :
«Футбол»Правила
гри футбол
Згинання
розгинання рук в упорі (хл.35р.,дів.15р.)
М№3
|
3
|
08.04.2020
|
1. Розробка завдань з
Фізичної культури для учнів 5класу.
2. Розміщення завдань
з фізичної культури на шкільному сайті для учнів 2-а, 4 класів
3.Розробка завдань з
фізкультури для учнів 11класу.
4.Розробка завдань з
фізкультури для учнів 8-акласу.
3. Опрацювання фахової
літератури
4. Робота з шкільним
сайтом.
5. Індивідуальні
консультації для учнів в онлайн – режимі.
|
5 клас
тема «Футбол» «Історія виникнення
футболу»
4 підходи по 10р.(хл.,дів.)
4-2б класи «Фізичне
виховання у стародавній Греції»
2
підходи по 5р.( хл.,дів.)
Комплекс ранкової
гімнастики.
11 клас«Історія виникнення
футболу»4
підходи по8 р.(хл.,дів)
8-а клас «Загальна
характеристика здорового способу життя»
4підходи по 6р.(хл.,дів.)
М№4
5 підходів по 30 секунд (хл.дів.)
|
4
|
09.04.2020
|
1. . Розробка
завдань з фізичної культури для учнів 2-б класу.
2. Розробка завдань з
фізичної культури для учнів 9-10 класу.
|
2-б клас «Олімпійська
Україна»
9-10 клас «Формування
здорового способу життя»
1.
Стрибки на скакалці. 2.Присідання на обох ногах.
3.
Вправи для розвитку м`яз черевного пресу, сили.
4.Вправи на розслаблення.
5.
Питання: «Як вести здоровий спосіб життя?» , «Чим допомагають фізичні вправи
для розвитку організму дитини?», «За яким номером викликається швидка
допомога?»
|
5
|
10.04.2020
|
1.
.
Розробка завдань з фізичної культури для учнів 4 класу.
2.
Розробка
завдань з фізкультури для учнів 10 класу.
3.
Розміщення
в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 4 -10 класу на період карантину
|
4 клас «Основи техніки і
тактики гри у футбол»
10 клас «Олімпійська
Україна»
3
підхода по 10р.(хл.,дів.)
|
6
|
13.04.2020
|
1. Опрацювання та
розробка нових комплексів вправ для для учнів 2б-4 класів.
2. Опрацювання та розробка
нових комплексів вправ для для учнів 6-7класів.
3. Розміщення в групі класу
(соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-4-6-7 класу на період карантину.
|
2б-4 класи
«Презентація правила гри у футбол»
6-7 класи «Презентація
правила гри у футбол»
Комплекс вправ ранкової гімнастики
дл я учнів2-4 класів,6-7 класів
|
7
|
14.04.2020
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з фізичної
культури при роботі з підлітками.
2.Розміщення
в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на
період карантину.
|
11-9 клас « Тестові
завдання Олімпійська Україна»
8а-8бкласи « Тестові
завдання Олімпійська Україна»
4
підходи по 20р.(хл.,дів.)
|
8
|
15.04.2020
|
1. Упорядкування
дидактичного матеріалу .
2. Перегляд інформаційно-методичної
літератури
3.Розміщення в групі класу (соціальна мережа
Viber ) завдань для учнів 2-4-11-8а класу на період карантину.
|
5 клас «Тестові
завдання з футболу»
2-4 клас «Комплекс ранкової гімнастики.Складова
здорового способу життя.
11клас «Тестові завдання з
футболу»
8а клас «Тестові завдання з
футболу»
М№7
|
9
|
16.04.2020
|
1. Підготовка до онлайн –
консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2.Розміщення
в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-9-10 класу на
період карантину.
|
2б клас «Комплекс вправ
М№7»
9-10 клас «Тестові завдання
з футболу» Комплекс вправ М№7»
|
10
|
17.04.2020
|
1.Опрацювання майстреркласів з фізичної
культури
2.Розміщення
в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 4-10 класу на
період карантину.
|
4 клас «
Комплекс вправ М№7»
10 клас «Тестові завдання
Олімпійська Україна»
М№8
|
11
|
20.04.2020
|
1. Розміщення
завдань для учнів 2-4класів(соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
2-4 класи Намалювати
малюнок «Спорт у моєму житті»
6-7класи «Тестові завдання
з футболу»
Комплекс вправ М№8
|
12
|
21.04.2020
|
1. Підготовка
до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2.Розміщення
в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на
період карантину
|
11-9 класи
1.Вправи
для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони,
м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч
у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в
повільному темпі 8-10 разів.
2.Кистьова
та пальчикова гімнастика: протиставлення одного пальця кисті іншим.
3.Стискання
пальцями кисті малого м’яча.
4.Питання:
«Які вправи з м’ячем для координації рухів?»
«Які
вправи виконуються для розслаблення м’язів рук?», «Що таке гнучкість?»
8а-8б
класи
1.Ритмопластичні
вправи: ходьба в темпі музики або пісні. Поперемінний крок. Приставний крок.
2.Положення
рук: уперед, у сторони, на пояс, за голову, перед грудьми, до плечей.
3.Імітаційні
вправи: імітація рухів плавця, квітки що розпускається.
4.Питання:
«Які імітаційні вправи ви знаєте (перелік)?»,
«Для
чого потрібно загартування?», «Яку шкоду приносить паління?»
|
14
15
|
23.04.2020
24.04.2020
|
1.Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
з фізичної культури.
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа
Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на період карантину
1.Розміщення завдань для учнів 4-10 класів
соціальна мережа Viber)
Оцінити роботи дітей,
результи тестів розмістити в соціальній мережі Viber на класних сторінках.
|
2б клас
1.Ходьба
з високим підніманням стегна.
2.Ходьбана
носках у «коридорі» шириною 20 см.
3.Різновиди
ходьби (у напівприсяді, на пятах, у повному присяді).
4.Питання:
«Які різновиди ходьби ви знаєте?», «Назвіть 2-
3
рухливі ігри?»
9-10 клас
1. Вправи на рівновагу:
рівновага на одній нозі з торканням підлоги однією рукою (поперемінно).Ходьба
з переступанням через предмети (наприклад м’яч, дошка).
2.Статична
вправа «планка» 3 підходи по 60 секунд.
3.Присідання
2-3 підходи по 25 раз.
4.Питання:
«Який негативний вплив на організм при зловживанні шкідливими звичками?»,
«Що
таке витривалість?»,
«На що
орієнтована фізична культура: на вдосконалення фізичних та психічних якостей
людини або на поліпшення витривалості, швидкості, сили і гнучкості?»
4
клас,10 класу
Опрацювати
комплекс вправ М№7
|
Немає коментарів:
Дописати коментар