понеділок, 6 квітня 2020 р.


Індивідуальний план роботи під час карантину

  (06.04.2020 – 24.04.2020)

КЗ «Новомиколаївської СЗШ №1 I-IIIст.»

вчителя фізичної культури Чуйко Наталі Миколаївни


з/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
06.04.2020
 1.  Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-а-4 класу на період карантину

2.  1.  Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 6-7 класу на період карантину
 2-4 класиТема футбол: «Історія виникнення футболу»
Вправа длязміцнення мязів брюшного преса 2-а хл.25р.дів.25р.
4 клас хл.30р. дів.30р.
М№1
 
 6-7класиТема футбол: «Історія виникнення футболу» Виконувати тричі на тиждень комплекс вправ з м’ячем . Модуль футбол.  
5 підходів по 30 секунд (хл.дів.)
М№2
2
07.04.2020
 1.  Розробка завдань з фізкультури для учнів 11-9 класу.

2. Розробка завдань з фізкультури для учнів 8-а,8-б класу.

3. Розміщення завдань з фізкультури на сайт школи та групи класів в соцмережах.
11-9 клас:  Тема : « Футбол» Виконувати тричі на тиждень комплекс вправ з м’ячем . Модуль футбол.  
8-а-8-б класи Тема : «Футбол»Правила гри футбол
Згинання розгинання рук в упорі (хл.35р.,дів.15р.)
М№3
3
08.04.2020
1. Розробка завдань з Фізичної культури для учнів 5класу.
2.  Розміщення завдань з фізичної культури на шкільному сайті для учнів 2-а, 4 класів
 3.Розробка завдань з фізкультури для учнів 11класу.
 4.Розробка завдань з фізкультури для учнів 8-акласу.
3. Опрацювання фахової літератури
4. Робота з шкільним сайтом.
5. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.
 5 клас тема «Футбол» «Історія виникнення футболу»
4 підходи по 10р.(хл.,дів.)
4-2б класи «Фізичне виховання у стародавній Греції»
2 підходи по 5р.( хл.,дів.)
Комплекс ранкової гімнастики.
11 клас«Історія виникнення футболу»4 підходи по8 р.(хл.,дів)
8-а клас «Загальна характеристика здорового способу життя»
4підходи по 6р.(хл.,дів.)
М№4
5 підходів по 30 секунд (хл.дів.)
4
09.04.2020
1.  .  Розробка завдань з фізичної культури для учнів 2-б  класу.

2. Розробка завдань з фізичної культури для учнів 9-10 класу. 

2-б клас «Олімпійська Україна»
9-10 клас «Формування здорового способу життя»
1. Стрибки на скакалці.       2.Присідання на обох ногах.
3. Вправи для розвитку м`яз черевного пресу, сили.
4.Вправи на розслаблення.
5. Питання: «Як вести здоровий спосіб життя?» , «Чим допомагають фізичні вправи для розвитку організму дитини?», «За яким номером викликається швидка допомога?»
5
10.04.2020

1.       .  Розробка завдань з фізичної культури для учнів 4 класу.
2.       Розробка завдань з фізкультури для учнів 10 класу.
3.       Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 4 -10 класу на період карантину
 4 клас «Основи техніки і тактики гри у футбол»
10 клас «Олімпійська Україна»
3 підхода по 10р.(хл.,дів.)
М№https://www.youtube.com/watch?v=uKAWsQ1qOTY&t=69s
5 підходів по 30 секунд (хл.дів.)5
6
13.04.2020
 1. Опрацювання та розробка нових комплексів вправ для для учнів 2б-4 класів.
2. Опрацювання та розробка нових комплексів вправ для для учнів 6-7класів.
3.            Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-4-6-7 класу на період карантину.
 2б-4 класи «Презентація правила гри у футбол»
6-7 класи «Презентація правила гри у футбол»
Комплекс вправ ранкової гімнастики дл я учнів2-4 класів,6-7 класів
7
14.04.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня  з фізичної культури при роботі з підлітками.
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на період карантину.
 11-9 клас « Тестові завдання  Олімпійська Україна»
8а-8бкласи « Тестові завдання Олімпійська Україна»
4 підходи по 20р.(хл.,дів.)
М№6https://www.youtube.com/watch?v=uKAWsQ1qOTY&t=69s
5 підходів по 30 секунд (хл.дів.)
8
15.04.2020
1. Упорядкування дидактичного матеріалу .

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури
 3.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-4-11-8а класу на період карантину.
 5 клас «Тестові завдання з футболу»
2-4 клас  «Комплекс ранкової гімнастики.Складова здорового способу життя.
11клас «Тестові завдання з футболу»
8а клас «Тестові завдання з футболу»
М№7
9
16.04.2020
1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 2-9-10 класу на період карантину.
 2б клас «Комплекс вправ М№7»
9-10 клас «Тестові завдання з футболу» Комплекс вправ М№7»
10
17.04.2020
 1.Опрацювання майстреркласів з фізичної культури
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 4-10 класу на період карантину.
  4 клас « Комплекс вправ М№7»
10 клас «Тестові завдання Олімпійська Україна»
М№8
11
20.04.2020
1.  Розміщення завдань для учнів 2-4класів(соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
 2-4 класи Намалювати малюнок «Спорт у моєму житті»
6-7класи «Тестові завдання з футболу»
Комплекс вправ М№8
12
21.04.2020
1.   Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на період карантину
  11-9 класи
1.Вправи для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 8-10 разів.
2.Кистьова та пальчикова гімнастика: протиставлення одного пальця кисті іншим.
3.Стискання пальцями кисті малого м’яча.
4.Питання: «Які вправи з м’ячем для координації рухів?»
«Які вправи виконуються для розслаблення м’язів рук?», «Що таке гнучкість?»
8а-8б класи
1.Ритмопластичні вправи: ходьба в темпі музики або пісні. Поперемінний крок. Приставний крок.
2.Положення рук: уперед, у сторони, на пояс, за голову, перед грудьми, до плечей.
3.Імітаційні вправи: імітація рухів плавця, квітки що розпускається.
4.Питання: «Які імітаційні вправи ви знаєте (перелік)?»,
«Для чого потрібно загартування?», «Яку шкоду приносить паління?»

14












15
23.04.2020













24.04.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з фізичної культури.
2.Розміщення в групі класу (соціальна мережа Viber ) завдань для учнів 11-9-8а-8б класу на період карантину





1.Розміщення завдань для учнів 4-10 класів соціальна мережа Viber)
Оцінити роботи дітей, результи тестів розмістити в соціальній мережі Viber на класних сторінках.
 2б клас
1.Ходьба з високим підніманням стегна.
2.Ходьбана носках у «коридорі» шириною 20 см.
3.Різновиди ходьби (у напівприсяді, на пятах, у повному присяді).
4.Питання: «Які різновиди ходьби ви знаєте?», «Назвіть 2-
3 рухливі ігри?»
9-10 клас
 1. Вправи на рівновагу: рівновага на одній нозі з торканням підлоги однією рукою (поперемінно).Ходьба з переступанням через предмети (наприклад м’яч, дошка).
2.Статична вправа «планка» 3 підходи по 60 секунд.
3.Присідання 2-3 підходи по 25 раз.
4.Питання: «Який негативний вплив на організм при зловживанні шкідливими звичками?»,
«Що таке витривалість?»,
«На що орієнтована фізична культура: на вдосконалення фізичних та психічних якостей людини або на поліпшення витривалості, швидкості, сили і гнучкості?»

4 клас,10 класу
Опрацювати комплекс вправ М№7


Немає коментарів:

Дописати коментар